בדף זה מופיעות סקירות של היחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים. הסקירות עוסקות בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור בשנים האחרונות.
20/10/2020 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2019 23/09/2019 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2018 07/08/2018 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2017 06/09/2017 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2016 10/08/2016 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2015 12/07/2014 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2014 01/06/2014 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2013 10/04/2013 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2012 30/04/2012 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2011 05/04/2011 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2010 15/02/2010 |
ממצאי בירור תלונות הציבור על המערכת הבנקאית לשנת 2009 01/03/2009 |
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בנושא חפציבה 02/02/2009 |
פעולות הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק לקוח בשנת 2008 03/02/2008 |
פעולות הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק לקוח בשנת 2007 31/01/2007 |
פעולות הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק לקוח בשנת 2006 25/01/2006 |
פעולות הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק לקוח בשנת 2005 04/10/2004 |
פעולות היחידה לפניות הציבור 2002-2003 21/10/2002 |
פעולות היחידה לפניות הציבור 2000-2001 15/06/2000 |
פעולות היחידה לפניות הציבור 1998-1999