שלחת תלונה לנציב פניות הציבור של הבנק שלך,
עברו 45 ימים וטרם קיבלת מענה לפנייתך.
אנו מציעים לך ליצור קשר עם הנציב בבנק שלך ולבדוק האם נשלחה תשובה לפנייתך.
להלן מספרי הטלפון ליצירת קשר עם הנציבים בבנקים השונים:
בנק הפועלים 03-5673697
בנק לאומי לישראל 076-8857011/2
בנק דיסקונט 076-8056566
בנק מזרחי טפחות 076-8170017
בנק הבילאומי הראשון 03-5138700
בנק יהב 02-5009911 2616*
בנק ירושלים 076-8096026
בנק מרכנתיל דיסקונט 076-8044151 076-8044555
בנק מסד 03-5641347
בנק אגוד 03-5191539
חברת מקס 03-6178631
חברת ישראכרט 03-6364330
חברת כ.א.ל. 03-5723524
אנו בודקים ביסודיות את כל הפניות והתלונות המוגשות לנו על פי קריטריונים משפטיים. אם התלונה נמצאת מוצדקת, אנו דורשים מהבנק או מהחברה לכרטיסי אשראי לתקן את הליקוי, ובסמכותנו לאכוף זאת.
תוכל לפנות אלינו באמצעות פנייה בטופס המקוון
הנושאים שבסמכותנו
היחידה לפניות הציבור מוסמכת לברר את כל הנושאים הקשורים לעסקי הלקוחות עם הבנקים והחברות לכרטיסי אשראי, ובכלל זה: