הסדרי נגישות

בנק ישראל נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מבנה הבנק

הסדרי הנגישות הקיימים במרכז המבקרים הממוקם ברח' נחלת בנימין פינת רח' לילינבלום, תל אביב (קומת קרקע):
  • קיימות חניות נכים בחניון רוטשילד הסמוך (בתשלום) כולל לרכב גבוה, ובחניונים נוספים באזור.
  • קיים רצף גישה מהחניון דרך הכניסה למרכז המבקרים ועד לקבלת ההדרכה.
  • הסרטים כוללים כתוביות, ויש חומר כתוב על התערוכות עבור לקויי שמיעה
  • קיימים שירותי נכים נגישים במרכז המבקרים.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז המבקרים עם כלבי נחיה לסייע לאדם עם מוגבלות.

הסדרי הנגישות הקיימים בקופות בנק ישראל ברח' אליעזר קפלן 2, ירושלים (קומת קרקע):
  • קיימות חניות נכים בחניון של בנק ישראל, ברחוב קפלן סמוך לכניסה לבנק ובחניון הלאום (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למבנה הבנק ועד לקבלת השירות.
  • קיימים שירותי נכים נגישים סמוך לקופות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה
  • קיים מכשיר נגישות לכבדי שמיעה
  • מותרת כניסה למרכז המבקרים עם כלבי נחיה לסייע לאדם עם מוגבלות.​

שירות לקוחות נגיש  

  •  הדרכות עובדים לשירות נגיש  - הבנק ביצע הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  •  מוקד טלפוני נגיש-  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  •  אמצעים נוספים ליצירת קשר-  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

דואר אלקטרוני - webmaster@boi.co.il

פניה באמצעות "צור קשר" באתר 

https://www.boi.org.il/he/ConsumerInformation/Pages/PublicEnquiries.aspx​

פניה באמצעות הדואר: ת.ד. 780, ירושלים

אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.


       מידע על נגי​שות האתר​

  •       אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  •     התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  •     הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  •     האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  •     מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  •     לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  •    מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  •     מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  •   בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.​

      יש לפנות לרכז הנגישות, מר משה גפן, באמצעות:

        ·  דואר אלקטרוני לכתובת: moshe.gefen@boi.org.il

        ·  טלפון 02-6552781


פרסום הצהרת הנגישות 

 הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 16.8.2020​




      

 ​


 
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​