סקירת הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק-לקוח
בדף זה מפורסמות סקירות פניות הציבור של הפיקוח על הבנקים וצעדים להגנת הצרכן.
הסקירות כוללות את פעולותיה של היחידה לפניות הציבור ולבקרה צרכנית בבדיקת התלונות והכרעה בהן, תיאור דרכי פעולתה של היחידה, נתונים על הטיפול בתלונות, תיאור הטיפול בתלונות נבחרות וכן פעולות בתחום האכיפה ותיקון ליקויים רוחביים.
בנוסף מובא מידע על טיפולם הישיר של התאגידים הבנקאיים בתלונות של לקוחותיהם, וכן מדדים נבחרים לדירוג של איכות הטיפול בתלונות הציבור על ידי חמשת הבנקים הגדולים.
בשנים האחרונות התווספה לסקירות גם תמצית של צעדי אסדרה להגנה על הלקוח הבנקאי.
סינון
שנה / תקופה
סקירת הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק-לקוח
21סקירת פניות הציבור של הפיקוח על הבנקים וצעדים להגנת הצרכן שנת 2021 ומבט על מחצית 2022
סקירת פניות הציבור של הפיקוח על הבנקים וצעדים להגנת הצרכן שנת 2021 ומבט על מחצית 2022
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2020 ומחצית 2021
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2020 ומחצית 2021
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2019
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2019
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2018
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2018
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2017
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2017
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2016
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2016
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2015
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2015
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2014
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור לשנת 2014
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2013
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2013
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2012
סקירת פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום הטיפול בפניות ותלונות ציבור לשנת 2012