הממונה לשיתוף בנתוני אשראי מפרסם היום סקירה ראשונה אודות הטיפול בתלונות הציבור במערכת לשיתוף בנתוני אשראי בישראל. מערך הלקוחות של מערכת נתוני אשראי מקשר בין מקורות המידע, המאגר הלאומי לנתוני אשראי שמנוהל בבנק ישראל, והציבור בישראל ומברר פניות הציבור של לקוחות מול הגופים השונים שפועלים במערכת. היחידה לפניות הציבור במערכת נתוני אשראי פועלת להבטיח את הגינות המערכת ואת שלמות הנתונים ומאפשרת לכל הלקוחות לפנות אליה באמצעים שונים.

 

עיקרי הנושאים המפורטים בסקירה הם: מידע חשוב אודות המאגר הלאומי, פעילות היחידה לפניות הציבור, זכויות הלקוח והאפשרויות העומדות בפניו, וגם סוגיות נפוצות שעשויות לעורר עניין בקרב הציבור.

 

הממונה על שיתוף בנתוני אשראי, רו''ח אייל חדד: ''אני גאה להציג בפניכם את הסקירה הראשונה של פעילות יחידת פניות הציבור הפורטת את הפעילות הענפה של מערך הלקוחות. עובדי היחידה מבררים מידי יום עשרות רבות של בקשות ופועלים למען הלקוחות באמצעות הכלים השונים העומדים לרשותם. אני רואה חשיבות רבה בשימוש בתלונה בודדת כמנוף לבירור כללי. אם בירור תלונה מעלה ליקוי שעלול להשפיע על ציבור לקוחות רחב, הנושא מועבר לטיפול רוחבי באגף"

 

 
   

 

 

 

דרכי התקשרות עם היחידה:
אתר אינטרנט:
 
www.creditdata.org.il
המוקד הטלפוני:
 6194*

 

לסקיר​ה במלואה​​