הרשמה לדיוור
כולל הודעות SMS

פעילות בנק ישראל במלחמת חרבות ברזל - מידע והודעות לציבור

לבנו עם המשפחות שספגו מכה אנושה ועם המשפחות שנעקרו מבתיהם בעקבות המתקפה האכזרית על תושבי הדרום. לא ניתן להישאר אדישים לטרגדיות שחוו המשפחות. כולנו תקווה שלפחות בפן הפיננסי נוכל לתת להם מעט אורך רוח, כדי שיתפנו להתמודד עם הכאב והשכול. זו העת שבה על כולנו, לרבות המערכת הבנקאית, לעשות ככל שביכולתנו בכדי לסייע בתקומת המשפחות שנפגעו, להתאחד ולשקם את האזורים שנפגעו.

בדף זה מרוכז המידע על פעולות בנק ישראל ופעילות המערכת הבנקאית במלחמת "חרבות ברזל".

  • מוקד פניות הציבור בפיקוח על הבנקים:

    02-6552680, *9086, שעות פעילות: 09:00 - 14:00.
    המוקד מסייע לנפגעי המלחמה בטיפול בחשבונות בנק וכרטיסי אשראי


  • מוקד פניות הציבור של מערכת נתוני אשראי:
    6194*, שעות פעילות: 15:00-8:00
    או באתר האינטרנט של המערכת: https://www.creditdata.org.il/

פודקסט: הקלות בעת מלחמה

שבוע לאחר מתקפת הטרור הרצחנית ופרוץ מלחמת חרבות ברזל, פרסם בנק ישראל מתווה מקיף של הקלות, אשר אומץ על ידי כל הבנקים וחברות כרטיסי האשראי.

המתווה נועד לסייע לקבוצות אוכלוסייה שונות להתמודד עם השלכת המלחמה.

במקביל נפתח מוקד החירום של הפיקוח על הבנקים במטרה לסייע לכל מי שזקוק לעזרה בהתנהלות מול המערכת הבנקאית. מהן ההקלות ואיך ניתן לממש אותן, כיצד ניתן להיעזר בשירותי המוקד ואלו בעיות ניתן לפתור באמצעותו ונושאים רבים נוספים – בכל אלה עוסק הפרק.   

משתתפים: טל הראל מתתיהו, ראש מטה המפקח על הבנקים.

עינב הכט עמיר, מנהלת היחידה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים.

לפנייה למוקד החירום 02-6552680 או כוכבית 9086

לתוכן נוסף על המתווה באתר בנק ישראל

 

הצהרת נגיד בנק ישראל על כלכלת ישראל והסיוע שהוא נותן לאור המצב הביטחוני
תדרוך עיתונאים על המתווה לסיוע ללקוחות הבנקים
תדרוך בעקבות הפעלת תכנית המט"ח של בנק ישראל
תדרוך עיתונאים בעקבות החלטת הריבית 23.10.2023