יש לי תלונה על הבנק שלי. מה אני עושה?
השלב הראשון הוא הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור בבנק או בחברת כרטיס האשראי.
הנך מתבקש לפנות לנציב תלונות הציבור של התאגיד, ולמלא את הפרטים בטופס המקוון.
לחיצה על הקישור תוביל אותך לטופס המקוון לכל תאגיד.
אם קיבלת תשובה מנציבות תלונות הציבור של התאגיד הבנקאי, וברצונך לערער עליה, ניתן לעשות זאת באמצעות הגשת תלונה בפורטל היחידה המופיעה בהמשך הדף.
לפורטל להגשת תלונות ופניות לפיקוח על הבנקים
לידיעתך, ניתן להגיש את התלונה לאחר כניסה דרך מערכת הזדהות לאומית.