הרשמה לדיוור
כולל הודעות SMS

יש לי תלונה על הבנק שלי. מה אני עושה?

​השלב הראשון הוא הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור בבנק או בחברת כרטיס האשראי.

הנך מתבקש לפנות לנציב תלונות הציבור של התאגיד, ולמלא את הפרטים בטופס המקוון.

לחיצה על הקישור תוביל אותך לטופס המקוון לכל תאגיד.

אם קיבלת תשובה מנציבות תלונות הציבור של התאגיד הבנקאי, וברצונך לערער עליה, ניתן לעשות זאת באמצעות הגשת תלונה בפורטל היחידה המופיעה בהמשך הדף.

ניתן לפנות ליחידה לפניות הציבור ולבקרה צרכנית בכתובת מייל  pz@boi.org.il 

בפנייתך אלינו יש לציין את פרטי האירוע, פרטים מזהים כגון: שם פרטי, שם משפחה, מס' תעודת זהות וטלפון ליצירת קשר.

בנוסף נודה לצירוף מסמכים רלוונטיים לאירוע.